СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОСТІР: ТЕНДЕНЦІЇ, МЕДІА, РЕФЛЕКСІЇ ВІЙНИ |
|||||
Автор |
![]() ФАЙВІШЕНКО Д. С., докторка економічних наук, професорка, м. Київ, вул. Кіото, 19 ![]() ШКУРОВ Є. В., кандидат філологічних наук, м. Київ, вул. Кіото, 19 |
||||
В рубрицi |
Наукові дискусії та огляди; | ||||
Підписано до друку |
24.03.2023 | Номер випуску |
2023-№1 (52) | Cторінка |
105-122 |
Тип статті |
Наукова стаття | Код УДК |
[316.77:004]:351.01 | ISSN print |
2411-5584 |
Анотація |
Стаття присвячена аналізу питань миру та війни в медійному дискурсі, аналізу медіарефлексій російського вторгнення в Україну, дослідженню соціальних комунікацій в умовах війни, зокрема реалій журналістики, реклами та PR, осмисленню інфодемії, інформаційних війн і протиборства наративних дискурсів, розвитку меді‐ аосвіти та медіакультури, обговоренню інновацій у підготовці фахівців у сфері со‐ ціальних комунікацій. | ||||
Ключові слова |
соціальні комунікації, медіапростір, медіа, суспільство, реклама, рефлексії війни | ||||
Рецензент |
|||||
Зовнішній рецензент |
|||||
Стаття у PDF |
Economic Theory and Law, 2023-1-105-122 | ||||
Список літератури |
1. Perevozova І., Fayvishenko D., Melnicovich O., Nemish Yu., Shkurov Ye. Formation of brand of sustainable industrial development in the postwar period. Науковий вісник Національного гірничого університету. 2022. No 3. С. 179–184. DOI: https:// doi.org/10.33271/nvngu/2022‐3/179. 2. Fayvishenko D., Melnichenko О., Bogatyrova K. Development trends of Internet advertising in Ukraine. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2021. No 6, т. 2. C. 24–27. DOI: https://doi.org/10.31891/ 2307‐5740‐2021‐300‐6/2‐4. 3. Breakdown Of Digital Political Ad Spend For The 2022 Midterms. AdImpact : вебсайт. 2022, Oct. 10. URL: https://adimpact.com/blog/breakdown‐of‐digital‐political‐ad‐ spend‐for‐the‐2022‐midterms/ (дата звернення: 02.03.2023). 4. King J. M. Microtargeted Political Ads: An Intractable Problem. Boston University Law Review. 2022. Vol. 102, Iss. 3. P. 1129–1167. 5. Global Political Organizations Market Drivers, Trends And Restraints For 2022–2031 / TBRC Business Research Pvt Ltd. Newswires : вебсайт. 2022, Aug. 29. URL: https://www.einnews.com/pr_news/588259837/global‐political‐organizations‐market‐ drivers‐trends‐and‐restraints‐for‐2022‐2031 (дата звернення: 02.03.2023). 6. Fedoryshyna K. Why the social media platforms within the political ad campaigns influence the democracy. Collection of Scientific Papers «ΛΌГOΣ» : Education and Science of Today: Intersectoral Issues and Development of Sciences (Dec. 9, 2022; Cambridge, UK). Cambridge, United Kingdom : P. C. Publishing House ; Vinnytsia, Ukraine : Yevropeiska naukova platforma, 2022. P. 151–152. DOI: https:// doi.org/10.36074/logos‐09.12.2022.40. |
||||
Код DOI |
10.31359/2411‐5584‐2023‐52‐1‐105 |
Цей запис також доступний на: Англійська
08.05.2023