УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: СУЧАСНІ ПРІОРИТЕТИ ТА ПРАКТИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Круглий стіл у редакції збірника наукових праць «Економічна теорія та право», 5 травня 2020 р. |
|||||
Автор |
Тютюннікова Світлана Володимирівна, доктор економічних наук, професор, Харків, пл. Свободи, 4 Марченко Ольга Сергіївна, доктор економічних наук, професор, Харків, Пушкінська, 77 Українська Лариса Олегівна, доктор економічних наук, професор, Харків, пр. Леніна, 9а Ярмак Ольга Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент, Харків, пров. Плетньовський, 5 Фрідман О. А., здобувачка кафедри економічної теорії та економічних методів управління, Україна, м. Харків Шевченко Людмила Степанівна, доктор економічних наук, професор, Харків, Пушкінська, 77 Овсієнко Ольга Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент, Харків, Пушкінська, 77 Набатова Ольга Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Харків, Пушкінська, 77 Можайкіна Наталія Василівна, кандидат економічних наук, доцент, Харків, Маршала Бажанова, 17 Бервено Оксана Володимирівна, доктор економічних наук, доцент, професор кафедри економічної теорії та міжнародної економіки, Україна, м. Харьков |
||||
В рубрицi |
Наукові дискусії та огляди; | ||||
Підписано до друку |
27.05.2020 | Номер випуску |
2020 - № 2 (41) | Cторінка |
167-202 |
Тип статті |
Наукова стаття | Код УДК |
378.4(477) | ISSN print |
2411-5584 |
Анотація |
Учасники дискусії розглянули такі питання: роль випереджаючої освіти в умовах цифрової трансформації; консультативний менеджмент у системі внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу; інвестиційний ефект освітніх послуг; навчання, орієнтоване на студентів; співпраця ключових стейкхолдерів у процесі забезпечення якості освітньої діяльності; досвід польських економічних університетів у використанні технології tutorial як індивідуальної освітньої траєкторії та інші. | ||||
Ключові слова |
університет, освітня програма, якість вищої освіти. | ||||
Рецензент |
|||||
Зовнішній рецензент |
|||||
Стаття у PDF |
167-202 | ||||
Список літератури |
1. Global Innovation Index 2019. URL: https://www.wipo.int/publications/ru/details.jsp?id=4434 (дата звернення: 07.04.2020). 2. Про вищу освіту: Закон України від 1 липня 2014 р. № 1556-VI. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/print1382613528661298 (дата звернення 07.04.2020). 3. Положення про організацію освітнього процесу у Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна. URL: https://www.univer.kharkov.ua/ua/general/docs/ files_pol (дата звернення 07.04.2020). 4. Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG). Київ: ТОВ “ЦС”, 2015. 32 с. URL: http://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/standards-and-guidelines_for_qa_in_the_ehea_2015.pdf (дата звернення 07.04.2020). 5. Ясна І. Soft skills: універсальні навички європейського рівня. URL: https://studway.com. ua/soft-skills/ (дата звернення 07.04.2020). 6. Багрій К. Л. Викладач і студенти: взаємодія у процесі навчання. Проблеми освіти та методика викладання у вищій школі. 2016. Випуск ІІ (62). С. 174-182. 7. Пономарьова Г. Ф. Взаємодія викладача і студента у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, Серія: Стратегія, методологія. 2014. № 45. URL: http://library.uipa.edu.ua/images/data/zbirnik/problemu45/6. pdf (дата звернення: 26.04.2020). 8. Аннєнкова І. П. Моніторинг системи підготовки студентів до науково-дослідницької діяльності у ВНЗ. Збірник наук. праць «Наукові записки кафедри педагогіки», Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна; Харківський гуманітарно-педагогічний інститут. Харків, 2011. Вип. ХXV. С. 16–27. 9. Аннєнкова І. П. Моніторинг якості освіти у ВНЗ. Кафедра педагогіки Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова, 06.12.2010. URL: http://e-learning.onu. edu.ua/stati/pedagog-ka-visho-shkoli/an-nkova-p-mon-toring-jakost-osv-ti-u-vnz.html (дата звернення: 15.04.2020). 10. Нагаєв В. М. Методика викладання у вищій школі: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2007. 232 с. 11. Оніпко В. В. Розвиток партнерських взаємин між викладачами і студентами на кафедрі ВНЗ III–IV рівня акредитації. Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка. Серія: Витоки педагогічної майстерності. 2014. Вип. 14. С. 193-200. |
||||
Код DOI |
10.31359/2411-5584-2020-41-2-167 |
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons –Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Цей запис також доступний на: Англійська, Російська
27.05.2020