СУЧАСНИЙ УНІВЕРСИТЕТ: МАРКЕТИНГОВА ФІЛОСОФІЯ ДІЯЛЬНОСТІ |
|||||
Автор |
![]() Шевченко Людмила Степанівна, доктор економічних наук, професор, Харків, Пушкінська, 77 |
||||
В рубрицi |
Економічна теорія; | ||||
Signed print |
26.12.2014 | Issues number |
2015 - № 1 (20) | Page |
9-21 |
Type of articles |
Наукова стаття | Code UDK |
330.11:378.4 | ISSN print |
2411-5584 |
Abstract |
Розкрито зміст концепції маркетингу в системі вищої освіти. Виявлено особливості освітнього, промислового і постачальницького маркетингу університетів. Досліджено основні види внутрішнього та міжнародного освітнього маркетингу ВНЗ. Зроблено висновок про необхідність створення спеціальних маркетингових підрозділів у структурі управління університетами. |
||||
Keywords |
університет, освітні послуги, освітні продукти, освітній маркетинг, промисловий маркетинг, постачальницький маркетинг, управління маркетингом. | ||||
Рецензент |
доктор економічних наук, професор О. С. Марченко, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, м. Харків, Україна | ||||
Зовнішній рецензент |
|||||
Article in PDF |
Шевченко Л.С. | ||||
Bibliography |
1. Хагуров Т. А. Высшее образование: между служением и услугой / Т. А. Хагуров // Высшее образование в России. – 2011. – № 4. – С. 47-57. 2. Шемятихина Л. Ю. Маркетинг в образовании : учеб.-метод. комплекс / Л. Ю. Шемятихина. – Екатеринбург : ГОУ ВПО «УкрГПУ», 2007. – 80 с. 3. Мешков А. А. Создание «совместной» ценности услуги в области бизнес-образования на основе маркетинга партнерских отношений [Електронний ресурс] / А. А. Мешков, С. В. Жильцова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – № 5. – Режим доступу : http://www.mavriz.ru/articles/2004/5/3522.html 4. Донина И. А. Образовательный маркетинг – современный этап маркетинга взаимоотношений [Електронний ресурс] / И. А. Донина // Фундаментальные исследования. – 2013. – № 4–1. – С. 158-161. – Режим доступу : URL: www.rae.ru/fs/?section=content&op=show_article&article_id=10000329. 5. Фокс К. Маркетинг высшей школы: опыт США / К. Фокс // Человеческий капитал и профессиональное образование. – 2012. – № 1. – С. 37-41. 6. Дмитрієв В. Особливості концепції маркетингу освітніх послуг [Електронний ресурс] / В. Дмитрієв. – Режим доступу : http://www.archive.nbuv.gov.ua/e-journal/ttmuo/2012_8/2.pdf 7. Дмитрів А. Я. Характеристика особливостей освітньої послуги з погляду маркетингу [Електронний ресурс] / А. Я. Дмитрів. – Режим доступу : http://www.ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/11323/1/7.pdf 8. Дмитрієв В. Ю. Особливості ринку освітніх послуг у системі вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Ю. Дмитрієв. – Режим доступу : http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/18/statti/dmitriev.htm 9. Земляк С. В. Маркетинг услуг высшего профессионального образования: компетентностная модель продукта [Електронний ресурс] / С. В. Земляк, Ю. Ю. Савченко. – Режим доступу : http://www.science-education.ru/104 10. Шевченко Д. А. Образовательные услуги: особенности производства и предоставления [Електронний ресурс] / Д. А. Шевченко. – Режим доступу : http://www.shevm.blogpost.com/2011/04/blog-post_3439.html 11. Ксенофонтова О. Л. Специфика образовательных услуг: маркетинговый аспект [Електронний ресурс] / О. Л. Ксенофонтова. – Режим доступу : http://www.main.isuct.ru/files/publ/snt/2006/02/HTM/45.htm 12. Гуткевич А. Е. Маркетинговый комплекс как стратегия инновационного развития высших образовательных учреждений [Електронний ресурс] / А. Е. Гуткевич. – Режим доступу : http://www.fdo.tusur.ru/?43691 13. Применение концепции маркетинга на рынке образовательных услуг [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.bibliofond.ru/view.aspx?id=455458 14. Лукашенко М. А. Высшее учебное заведение на рынке образовательных услуг: актуальные проблемы управления : монография / М. А. Лукашенко. – М. : Маркет ДС, 2003. – 356 с. 15. Борисова С. Г. Оценка эффективности маркетинговых решений в сфере образования : монография / С. Г. Борисова. – Новосибирск : Изд. НГПУ, 2008. – 156 с. 16. Ринок праці 2014: як боротися з молодіжним безробіттям [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.kmcp.kiev.ua/index.php/novini/item/1278-rinok-pratsi-2014-yak-borotisya-z-molodizhnim-bezrobittyam 17. Сербиновский Б. Ю. Маркетинговая концепция и рыночная политика университета по развитию самозанятости выпускников. Часть 1 / Б. Ю. Сербиновский // Науч. журн. КубГАУ. – 2012. – № 84(10). – С. 1-18. 18. Международный маркетинг образовательных программ вузов : учеб. пособие / Д. Г. Арсеньев, А. М. Алексанков, Е. А. Джаим и др. ; под ред. А. М. Алексанкова. – СПб : Изд-во Политехнического ун-та, 2008. – 105 с. |
||||
Code DOI |
Цей запис також доступний на: Англійська
27.11.2014