ПАРАДИГМИ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ |
|||||
Автор |
![]() Бервено Оксана Володимирівна, доктор економічних наук, доцент, професор кафедри економічної теорії та міжнародної економіки, Україна, м. Харьков |
||||
В рубрицi |
Економічна теорія; | ||||
Signed print |
27.06.2014 | Issues number |
2014 - № 3 (18) | Page |
123-135 |
Type of articles |
Наукова стаття | Code UDK |
378 | ISSN print |
2218-8010 |
Abstract |
Економічна освіта є базою для розуміння сучасних соціально-економічних реалій. Головним її завданням є відображення в теорії тих кардинальних змін, які формують майбутнє людської цивілізації. Провідна роль у формуванні парадигм і орієнтирів сучасної економічної освіти належить університетам. Освіта стає фундаментом розвитку, якщо вона сприяє оволодінню фундаментальними знаннями, становленню цілісного світогляду і духовному розвитку людини. |
||||
Keywords |
Економічна освіта, парадигми розвитку, стандартизація, якість життя, професіоналізм, соціально-економічний розвиток. | ||||
Рецензент |
|||||
Зовнішній рецензент |
|||||
Article in PDF |
3 123-135 | ||||
Bibliography |
ні | ||||
Code DOI |
Цей запис також доступний на: Англійська
09.06.2014