ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ПРОФЕСІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ВЕКТОР

Автор

, доктор юридичних наук, м. Київ, пр-т Перемоги, 37
, доктор економічних наук, професор кафедри туризму, Україна, м. Івано-Франківськ
, доктор економічних наук, професор, в. о. завідувача кафедри економічної теорії та конкурентної політики, Київ

В рубрицi

Економічна теорія права;

Підписано до друку

23.11.2021

Номер випуску

2021-№4 (47)

Cторінка

116-129

Тип статті

Наукова стаття

Код УДК

330.1:34:37.0,15.311–027.561

ISSN print

2411-5584

Анотація

Стаття присвячена вивченню особливостей професійної складової економічного інтелекту майбутніх адвокатів із метою визначення компетенцій студентів у галузі економічних знань. Проаналізовано правила економічної підготовки майбутніх адвокатів в аспекті формування економічної складової їхньої професійної компетентності. Розкрито фундаментальні елементи формування економічної компетентності студентів.

Ключові слова

компетентність, професійний інтелект, професійна компетентність, економічна свідомість, методологічна система.

Рецензент

Зовнішній рецензент

Стаття у PDF

116-129

Список літератури

1. Boronos, V., Plikus, I., Aleksandrov, V., & Antoniuk, N. (2018). Digital transformation of Ukraine: challenges of theory and practice in implementation of digital quality of life. Economic Annals-XXI, 172 (7-8), 38–43. DOI: https://doi.org/10.21003/ea.V172–07.
2. Сoibion, O., Gorodnichenko, Y., & Kamdar, R. (2018). The Formation of Expectations, Inflation and the Phillips Curve. Journal of Economic Literature, 56 (4), 1447–1491. DOI: https://doi.org/10.1257/jel.20171300.
3. Currell, D., & Todd Hendersonb, M. (2014). Can lawyers stay in the driver’s seat International Review of Law and Economics, 38, 17–28. DOI: https://doi.org/10.1016/j.irle.2013.10.007.
4. Faria, H., Montesinos-Yufa, H., Morales, D., & Navarro, C. (2016). Unbundling the Roles of Human Capital and Institutions in Economic Development. European Journal of Political Economy, 45, 108–128. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ejpoleco.2016.08.001.
5. Gasparenien, L., Remeikiene, R., & Heikkila, M. (2016). Evaluation of the impact of shadow economy determinants: Ukrainian case. Intellectual Economics, 10, 108–113. DOI: https://doi.org/10.1016/j.intele.2017.03.003.
6. Głowacki, J., Kriukova, Y., & Avshenyuk, N. (2018). Gamification in higher education: experience of Poland and Ukraine. Advanced Education, 10, 105–110. DOI: https:// doi.org/10.20535/2410–8286.151143.
7. Golubkova, T., Kalinina, K., & Moussa, H. (2018). An analysis of international activity of foreign students in Latvia. Economic Annals-XXI, 170 (3-4), 38–43. DOI: https:// doi.org/10.21003/ea.V170–12.
8. Gorodnichenko, Y., & Roland, G. (2017). Culture, Institutions, and the Wealth of Nations. Review of Economics and Statistics, 99 (3), 402–416. DOI: https://doi.org/10.1162/REST_a_00599.
9. Gorodnichenko, Y., Sheremirov, V., & Talavera, O. (2018). Price Setting in Online Markets: Does IT Click? Journal of European Economic Association, 16 (6), 1764–1811. DOI: https://doi.org/10.1093/jeea/jvx050.
10. Humeniuk, V. (2019). Financial security of enterprises in resort and recreation sphere. Financial and credit activity: problems of theory and practice, 1 (28), 87–94. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v1i28.164013.
11. Humeniuk, I., & Oliiar, M. (2019). Methodical Segmentation of the Educational Discourse of the Ukrainian Language for Professional Purposes in the Context of Modern Educational Tendencies. Fundamental and Applied Researches: Contemporary Scientifical and Practical Solutions and Approaches. Interdisciplinary Prospects. Volume V. Baku – Banska Bystrica –Uzhhorod – Kherson: Posvit, 141–147.
12. Jones, C. I., & Kim, J. (2018). A Schumpeterian Model of Top Income Inequality. Journal of Political Economy, 126 (5), 1785–1826. DOI: https://doi.org/10.1086/699190.
13. Maiier, N. & Ustymenko, O. (2018). Modern methods and technologies for developing pre-service foreign language and culture teachers’ methodological competence. Advanced Education, 10, 12–20. DOI: https://doi.org/10.20535/2410–8286.133090.
14. Melnychuk, O. B. (2015). Profesiinyi intelekt yak problema psykholohii [Professional intellect as a problem of psychology]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia: Psykholohichni nauky – Scientific Bulletin of the Kherson State University. Series: Рsychological Sciences, 1 (2), 95–99 [in Ukrainian].
15. Moberg, K. (2014). Two Approaches to Entrepreneurship Education: The Different Effects of Education for and Through Entrepreneurship at the Lower Secondary Level. The International Journal of Management Education, 12 (3), 512–528. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijme.2014.05.002.
16. Pistor, K. (2013). A Legal Theory of Finance. Journal of Comparative Economics, 41, 315 330. DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.jce.2013.03.003.
17. Puustinen, M., Säntti, J., Koski, A., & Tammi, T. (2018). Teaching: A practical or researchbased profession? Teacher candidates’ approaches to research-based teacher education. Teaching and Teacher Education, 74, 170–179. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.05.004.
18. Rzhevska-Shtefan, Z. (2018). Future psychologists experiencing the crisis of professional self-determination: features of motivational sphere. Advanced Education, 10, 21–26. DOI: https://doi.org/10.20535/2410–8286.115903.
19. Savchenko, V. F. (2012). Problemy natsionalnoi ekonomiky Ukrainy ta osoblyvosti yikh vyvchennia u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Problems of national economy of Ukraine and peculiarities of their study at higher educational institutions]. Vyshcha shkola – High school, 6, 16–28 [in Ukrainian].
20. Sierotowicz, T. (2015). Patent activity as an effect of the research and development of the business enterprise sectors in the countries of the European Union. Journal of International Studies, 8 (2), 101–113. DOI: https://doi.org/10.14254/2071–8330.2015/8–2/9.
21. Umantsiv, I., Lebedeva, L., & Mitrofanova, A. (2019). Modern trends in governance of state ownership relations. Baltic Journal of Economic Studies, 5 (5), 155–164. DOI: http://dx.doi.org/10.30525/2256–0742/2019‑5‑5‑155‑164.
22. Zuieva, L. (2017). Teoretychnyi kontsept modelei psykholoho-pedahohichnoi pidhotovky profesiinykh suddiv u systemi suddivskoi osvity [Theoretical concept of models of psychological and pedagogical training of professional judges in the judicial education system]. Vyshcha shkola, 10, 60–73 [in Ukrainian].

Код DOI

10.31359/2411-5584-2021-47-4-116

21.01.2022