ПРОДУКТОВИЙ КОНСАЛТИНГ: СУТНІСТЬ, ОСНОВНІ ПОСЛУГИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ |
|||||
Автор |
Набатова Ольга Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, Харків, Пушкінська, 77 |
||||
В рубрицi |
Економічна теорія; | ||||
Підписано до друку |
22.11.2019 | Номер випуску |
2019 - № 4 (39) | Cторінка |
83-98 |
Тип статті |
Наукова стаття | Код УДК |
339.138 | ISSN print |
2411-5584 |
Анотація |
У статті визначено сутність продуктового консалтингу та зміст його основних послуг. Розглянуто особливості аналітичного інструментарію маркетингового консалтингу з питань розроблення та вдосконалення товарної політики клієнтської організації. Особливу увагу приділено формуванню маркетингового розуміння продукту фірми та її продуктової матриці. Узагальнено методи аналізу та напрями оптимізації продуктового портфеля фірми. | ||||
Ключові слова |
маркетинговий консалтинг, товарний асортимент, продуктова матриця, асортиментна політика, портфельний аналіз, оптимізація продуктового портфеля. | ||||
Рецензент |
|||||
Зовнішній рецензент |
|||||
Стаття у PDF |
83-98 | ||||
Список літератури |
1. Балабанова Л. В., Бриндіна О. А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємства. Київ: ВД «Професіонал», 2006. 336 с. 2. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок / пер. с англ. под ред. В. Б. Колчанова. Санкт-Петербург: Питер, 2004. 800 с. 3. Котлер Ф., Келлер К. Л., Павленко А. Ф. Маркетинговий менеджмент: підручник. Київ: Хімджест, 2008. 720 с. 4. Мазепа Т. С. Формування асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. … канд. екон. наук. Харків, 2007. 20 с. 5. Малюк С. О. Оптимізація управління асортиментом продукції. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва. Серія: Економічні науки. 2014. № 6. С. 124–131. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_6_21. 6. Павлова М. Б. Методи оптимізації асортименту товарів. Підприємництво і торгівля. 2018. Вип. 22. С. 128–131. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_22_22. 7. Шимко О. В. Формування асортиментної політики торговельного підприємства: маркетинговий підхід. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 408–413. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_11_69. 8. Как увеличить продажи на 345 %!!! Блог о бизнесе, рекламе и нестандартных маркетинговых решениях. URL: http://coolmarketingideas.blogspot.com/2013/01/345‑tontine.html?fbclid=IwAR0Z4EepcNrfA1eMDpIhuLGodUy5QeSlExsGLOlVIGQXQw2u8XQmtkpOniE. 9. Комплексный подход: как доля рынка бренда «Галичина» выросла на 33 % за год. Marketing Media Review. URL: https://mmr.ua/show/kompleksnyy_podhod_kak_dolya_rynka_brenda_galichina_vyrosla_na_34_za_god. 10. Скригун Н. П., Стеценко В. А., Капінус Л. В. Використання портфельного і однопродуктового аналізу для розробки асортиментної політики. Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. пр. 2011. Вип. 4 (119). С. 153–157. 11. Михайлов А. Продуктовое лидерство: потребительские предпочтения, стратегии конкурентов или цели компании: презентация. URL: http://www.myshared.ru/slide/658884/. 12. Шипуліна В. О. Методи оцінки рівня диверсифікації асортиментного портфеля фірми на ринку м’ясних продуктів. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2014. № 3 (3). С. 173–176. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_3 %283 %29__37. |
||||
Код DOI |
10.31359/2411-5584-2019-39-4-83 |
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons –Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Цей запис також доступний на: Англійська, Російська
22.11.2019