СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

Автор

, кандидат економічних наук, доцент, Харків, Пушкінська, 77

В рубрицi

Економічна теорія;

Signed print

08.09.2017

Issues number

2017 - № 3 (30)

Page

21-33

Type of articles

Наукова стаття

Code UDK

339.138:339.94

ISSN print

2411-5584

Abstract

У статті схарактеризовано та порівняно за декількома критеріями основні стратегії інтернаціоналізації діяльності підприємств, узагальнено фактори, що впливають на форму проникнення та присутності фірми на закордонних ринках. Особливу увагу приділено аналізу торговельних та кооперативних стратегій виходу на зовнішні ринки українського малого та середнього бізнесу.

Keywords

Прямий експорт, непрямий експорт, спільний експорт, кооперативні стратегії інтернаціоналізації, глобалізація малого та середнього бізнесу.

Рецензент

Зовнішній рецензент

Article in PDF

3 21-33

Bibliography

1. Hollensen S. Global marketing. Edinburgh: Pearson Education, 2007. 714 р.
2. Koch A. J. Factors influencing market and entry mode selection: developing the MEMS model. Marketing Intelligence and Planning. 2001. Vol. 19 (5). Р. 351–361.
3. Madhok A. The nature of multinational firm boundaries: Transaction costs, firm capabilities and foreign market entry mode. International Business Review. 1998. No. 7. Р. 259–290. URL: http://im.univie.ac.at/fileadmin/user_upload/proj_windsperger/KFK/KfK/MEandTC_Capabilities.pdf.
4. Root F. R. Entry strategies for international markets. San Francisco: Jossey-Bass, 1998. 269 р.
5. Ільчук П. Г. Т ипологія форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках у межах формування та реалізації маркетингової стратегії інтернаціоналізації. Проблеми економіки. 2014. № 4. С. 275–281.
6. Мирошніченко О. Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу і виходу на ринки Європейського Союзу. 2015. 380 с. URL: https://issuu.com/irf_ua/docs/eu-2014‑24‑12.
7. Spivakovska T., Suwaidi M. Selecting international market entry strategy in a hotel industry. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2016. № 13. С. 397–402.
8. Hill C. W. L., Hwang P., Kim W. C. An eclectic theory of the choice of international entry mode. Strategic Management Journal. 1990. Vol. 11. No 2. Р. 117–128.
9. Губін К. Г., Набатова О. О. Т еоретичні основи інтернаціоналізації малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації. Економічна теорія та право. 2016. № 3 (26). С. 69–82.
10. Біла книга: Як реалізувати експортний потенціал України за умов глобалізації. 2016. 50 с. URL: http://www.ier.com.ua/files//publications/Books/2016/White_book_export_UKR_2016.pdf.
11. Експорт одягу та взуття до ЄС. Практичний посібник. URL: https://issuu.com/mineconomdev/docs/export_guide_ukr.
12. Панченко Ю. Експорт для захисту. Українські прилади для потреб НАТО. Європейська правда. 2015. 28 березня. URL: http://www.eurointegration.com.ua/articles/2015/03/28/7032316.
13. Doing Business. URL: http://www.doingbusiness.org/data/exploretopics/tradingacross-borders.

Code DOI

CC BYЦей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons –Attribution 4.0 International   (CC BY 4.0)

Цей запис також доступний на: Англійська, Російська

22.06.2017