РЕКЛАМА АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ: ПИТАННЯ ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВЧОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
|||||
Автор |
Ваксман Реґіна Володимирівна, кандидат юридичних наук, асистент, Харків, Пушкінська, 77 |
||||
В рубрицi |
Право; | ||||
Signed print |
11.09.2015 | Issues number |
2015 - № 3 (22) | Page |
147-157 |
Type of articles |
Наукова стаття | Code UDK |
346.9:366 | ISSN print |
2411-5584 |
Abstract |
На підставі аналізу чинного законодавства та практики здійснення рекламної діяльності у статті з’ясовуються особливості правового регулювання реклами алкогольних напоїв, пива та напоїв, вироблених на його основі. | ||||
Keywords |
Рекламна діяльність, прихована реклама, недобросовісність, Продакт плейсмент, алкогольні напої. | ||||
Рецензент |
доктор юридичних наук, професор В. Л. Яроцький, член- кореспондент НАПрН України, Національний юридичний університет імені Ярос- лава Мудрого, м. Харків, Україна. | ||||
Зовнішній рецензент |
доктор юридичних наук, професор А. К. Соколова, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, м. Харків, Україна. | ||||
Article in PDF |
3 147-157 | ||||
Bibliography |
1. Ваксман Р. В. Рекламна діяльність: проблеми господарсько-правового забезпечення : монографія / Р. В. Ваксман. – Х. : Юрайт, 2014. – 208 с. 2. Циганок Р. О. Приватні та публічні інтереси в правовому регулюванні сфери виробництва алкогольних напоїв / Р. О. Циганок // Юрист України : наук.-практ. журн. – 2014. – № 1 (26). – С. 75–81. 3. Про рекламу : Закон України // Відом. Верхов. Ради України. – 1996. – № 39. – Ст. 181. 4. Вареник Н. Майбутнє реклами: дивний симбіоз глобалізації і персоналізації / Н. Вареник // Дзеркало тижня. Україна : інформ.-аналіт. тижневик. – 2011. – 23 лип. – 12 серп. (№ 27). – С. 11. 5. Зоріна Ю. І . Цивільно-правові відносини при здійсненні рекламної діяльності : автореф. дис. ... канд. юрид. наук / Ю. І. Зоріна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 2007. – 15 с. 6. Корсак В. І. Вплив регіональних торгівельних організацій на споживання алкогольних напоїв / В. І. Корсак // Вісн. соц.-економ. досліджень. – 2012. – № 4 (47). – С. 186–192. 7. Саниахметова Н. Законодательство Украины о коммерческой рекламе / Н. Саниахметова, А. Черемнова. – Х. : Одиссей, 1999. – 256 с. 8. Журавльова Н. М. Правове регулювання реклами алкогольних та тютюнових виробів в Україні та країнах ЄС / Н. М. Журавльова // Управління розвитком. – 2014. – № 6 (169). – С. 78–79. 9. Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів : Закон України від 14 січ. 1995 р. № 481/95-ВР // Відом. Верхов. Ради України. – 1995. – № 46. – Ст. 345. |
||||
Code DOI |
Цей запис також доступний на: Англійська, Російська
19.06.2015