ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КРАУДСОРСИНГУ ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ

Автор

, доктор економічних наук, професор, Харків, Пушкінська, 77

В рубрицi

Економічна теорія;

Signed print

26.03.2013

Issues number

2013 - № 2 (13)

Page

23-32

Type of articles

Наукова стаття

Code UDK

330. 1: 330; 341,1

ISSN print

2218-8010

Abstract

Розкрито зміст інтелектуального краудсорсингу як технології інтелектуальної співпраці поєднаних соціальними мережами носіїв неявних знань з продукування інтелектуального продукту. Доведено, що краудсорсинг є важливим елементом мережевої економіки, механізмом, що сприяє конвергенції суб’єктів інтеграції неявних знань та формуванню соціального капіталу інформаційного суспільства, чинником підвищення аллокаційної ефективності, позитивного синергетичного ефекту, економії трансакційних витрат інтеграції знань.

Keywords

Краудсорсинг, інтеграція знань, мережева економіка, конвергенція, соціальний капітал, глобальний знаннєінтеграційний простір краудсорсингу.

Рецензент

Зовнішній рецензент

Article in PDF

2 23-32

Bibliography

1. Славін Б. Від краудсорсинга до ноосорсинга [Електронний ресурс] / Б. Славин. — Режим доступу: [http://www.osp.ru/os/2012/01/13012255/].
2. Джайлс М. Настоящие друзья / М. Джайлс // Мир в 2050 году; под ред. Д. Франклина и Дж. Эндрюса. — М. : Манн, Иванов и Фербер, Эксмо, 2013. — 368 с.
3. Идеология коллективного творчества или «инновации вскладчину» [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://thinkinnovative.ru/?p=2112.
4. Рогова А. В. Применение технологии краудсорсинга в развитии регионального управления // Materiały IX Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji«Strategiczne pytania światowej nauki — 2013»: Volume 8: Ekonomiczne nauki. — Przemyśl: Nauka i studia, 2013. — С. 14–17.
5. Чездбо Г. Когда виртуальность оправдана: организации для инноваций / Г. Чездбо, Д. Тейс // Управление высокотехнологичным бизнесом ; пер. с англ. А. Силонова. — М. : Альпина — Бизнес — Букс, 2007. — С. 39–63.
6. Мариничева М. К. Управление знаниями на 100 %. Путеводитель для практиков / М. К. Мириничева. — М. : Альпина Бизнес Букс, 2008. — 320 с.
7. Федулова Л. І. Концептуальні засади економіки знань / Л. І. Федулова // Економічна теорія. — 2008. — № 2. — С. 37–59.
8. Инновационная экономика. — 2-е изд., испр. и доп. /А. А. Дынкин, Н. И. Иванова, Л. П. Грачев и др. — М. : Наука, 2004. — 352 с.
9. Хау Дж. Краудсорсинг. Коллективный разум как инструмент развития бизнеса / Дж. Хау ; пер. с англ. — М. : Альпина Паблишер, 2012. — 288 с.
10. Краудрекрутинг — новая технология массового поиска талантов // Компаньон. — 2012. — 31 авг. [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.companion.ua/articles/content?id=208489.
11. Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество и культура / М. Кастельс : пер. с англ. ; под ред. О. И. Шкаратана. — М. : ГУ ВШЭ, 2000. — 608 с.
12. Кастельс М. Становление общества сетевых структур / М. Кастельс // Новая постиндустриальная волна на Западе: Антология ; пер. с анг. ; под ред. В. Л. Иноземцева. — М. : Academia, 1999. — С. 462–494.
13. Экономика знаний и инноваций: перспективы России / А. В. Бузгалин, М. Ю. Павлов, Н. Л. Фролова и др. ; под. ред А. В. Бузгалина. — М. : Экон. ф-т МГУ, ТЕИС, 2007. — 364 с.
14. Стрелец И. А. Новая экономика и информационные технологи : монография / И. А. Стрелец. — М. : Экзамен, 2003. — 256 с.
15. Танскотт Д. Викиномика. Как массовое сотрудничество изменяет все / Д. Тапскотт, Э. Д. Уильямс. — М. : BestBusinessBooks, 2009. — 392 с. [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.likebook.ru/ books/download/98707/.
16. Гальчинський А. С. Економічна методологія. Логіка оновлення : курс лекцій / А. С. Гальчинський. — К. : АДЕФ-Україна, 2010. — 572 с.
17. Фукуяма Ф. Великий разрыв / Ф. Фукуяма : пер. с англ.; под общ. ред. А. В. Александровой. — М. : ООО «Издательство АСТ», 2003. — 474 с.
18. «Укрпочта» приглашает украинцев поучаствовать в создании марок [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.objectiv.tv/010213/80282.html.
19. Вечерняя Москва. — 2013. — 31 янв. [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.vmdaily.ru/ news/.
20. Компания Volvo обратилась к Краудсорсингу [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://crowdsourcing.ru/article/volvo-i-crowdsourcing.

Code DOI

Цей запис також доступний на: Англійська, Російська

04.02.2013