СУЧАСНИЙ АРСЕНАЛ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В РЕКЛАМІ: ЗАКОНОДАВЧА ОПТИМІЗАЦІЯ ЗАБОРОН

Автор

, кандидат юридичних наук, асистент, Харків, Пушкінська, 77

В рубрицi

Право;

Signed print

16.10.2012

Issues number

2012 - № 4 (11)

Page

85-95

Type of articles

Наукова стаття

Code UDK

346.9:366

ISSN print

2218-8010

Abstract

Присвячено питанням господарсько-правового забезпечення функціонування та розвитку рекламної діяльності в Україні. Звернено увагу на те, що на сучасному етапі розвитку стан законодавчого регулювання рекламної діяльності є застарілим і містить численні прогалини. Запропоновано певний
розподіл технологій і методів психологічного впливу, а також систематизацію прийомів, які використовують ці методи. Обґрунтовано необхідність формулювання системи законодавчих заборон та обмежень щодо провадження рекламної діяльності в Україні.

Keywords

Господарська діяльність, рекламна діяльність, недобросовісна реклама, технології, методи та прийоми психологічного впливу.

Рецензент

Зовнішній рецензент

Article in PDF

4 85-95

Bibliography

1. Доценко, Е. Психология манипуляций, механизмы и защита / Л. Доценко. — СПб. : Речь, 2004. — 243 с.
2. Карпачук, Н. Маніпулятивні технології в рекламі / Н. Карпачук // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. — 2009. — С. 118–121.
3. Тотьев, К. Ненадлежащая реклама: законодательные запреты и ограничения / К. Тотьев // Хоз-во и право. — 1996. — № 1. — С. 60.
4. Саниахметова, Н. Законодательство Украины о коммерческой рекламе / Н. Саниахметова, А. Черемнова. — Х. : Одиссей, 1999. — 256 с.
5. Романчук, С. Нейролінгвістичне програмування: бінарність поглядів [Текст] / С. Романчук // Мовознавство. — 2009. — Вип. 16. — C. 21–29.
6. Присяжнюк, М. Використання нейролінгвістичного програмування для маніпулювання свідомістю / М. Присяжнюк // Соціальна психологія. — 2008. — № 5. — С. 137–141.
7. Мокшанцев, Р. Психология рекламы : учеб. пособие / Р. Мокшанцев. — М. : Инфра-М., 2005. — 230 с.
8. Про захист від недобросовісної конкуренції : Закон України // Відом. Верхов. Ради України. — 1996. — № 36. — Ст. 194.
9. Про рекламу : Закон України // Відом. Верхов. Ради України. — 1996. — № 39. — Ст. 181.
10. Райгородский, Д. Реклама: внушение и манипуляция: медиаориентировочный подход : учеб. пособие / Д. Райгородский. — Самара : Бахрах- М., 2007. — 752 с.
11. Лебедев-Любимов, А. Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. — 2-е изд. — СПб. : Питер, 2008. — 384 с.

Code DOI

Цей запис також доступний на: Англійська, Російська

13.09.2012