ЗАХИСТ СПОЖИВАЧІВ ВІД МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ГОСПОДАРСЬКО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ |
|||||
Автор |
Ваксман Реґіна Володимирівна, кандидат юридичних наук, асистент, Харків, Пушкінська, 77 |
||||
В рубрицi |
Право; | ||||
Signed print |
23.05.2012 | Issues number |
2012 - № 2 (9) | Page |
139-148 |
Type of articles |
Наукова стаття | Code UDK |
346.9:366 | ISSN print |
2218-8010 |
Abstract |
Присвячено питанням господарсько-правового забезпечення функціонування та розвитку рекламної діяльності. Звернуто увагу на досягнення психологічної науки щодо обмеження використання технологій психологічного впливу на підсвідомість споживачів за законодавством України. Запропоновано певну класифікацію психологічних методів, прийомів, за допомогою яких можна маніпулювати свідомістю. Тобто обґрунтовується необхідність модернізації та деталізації певних положень законодавства України у сфері регулювання рекламних відносин. |
||||
Keywords |
Господарська діяльність, рекламна діяльність, недобросовісна конкуренція, недобросовісна реклама, маніпуляції, нейролінгвістичне програмування. | ||||
Рецензент |
|||||
Зовнішній рецензент |
|||||
Article in PDF |
2 139-148 | ||||
Bibliography |
1. Доценко Е. Психология манипуляций, механизмы и защита / Л. Доценко. — СПб. : Речь, 2004. — 243 с. 2. Карпачук Н. Маніпулятивні технології в рекламі / Н. Карпачук // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. — 2009. — С. 118–121. 3. Тотьев К. Ненадлежащая реклама: законодательные запреты и ограничения / К. Тотьев // Хоз-во и право. — 1996. — № 1. — С. 60. 4. Саниахметова Н. Законодательство Украины о коммерческой рекламе / Н. Саниахметова, А. Черемнова. — Х. : Одиссей, 1999. — 256 с. 5. Романчук С. Нейролінгвістичне програмування: бінарність поглядів / С. Романчук // Мовознавство. — 2009. — Вип. 16. — С. 21–29. 6. Присяжнюк М. Використання нейролінгвістичного програмування для маніпулювання свідомістю / М. Присяжнюк // Соц. психологія. — 2008. — № 5. — С. 137–141. 7. Мокшанцев Р. Психология рекламы : учеб. пособие / Р. Мокшанцев. — М. : ИНФРА-М, 2005. — 230 с. 8. Про захист від недобросовісної конкуренції : Закон України // Відом. Верхов. Ради України. — 1996. — № 36. — Ст. 194. 9. Про рекламу : Закон України // Відом. Верхов. Ради України. — 1996. — № 39. — Ст. 181. 10. Райгородский Д. Реклама: внушение и манипуляция: Медиа-ориентировочный подход : учеб. пособие / Д. Райгородский. — Самара : Бахрах ; М., 2007. — 752 с. 11. Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. — 2-е изд. — СПб. : Питер, 2008. — 384 с. |
||||
Code DOI |
Цей запис також доступний на: Англійська, Російська
21.03.2012