ПРОБЛЕМИ ЗАКОНОДАВЧОГО РЕГУЛЮВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ

Автор

, аспірант, Харків, пл. Свободи, 4

В рубрицi

Економічна теорія права;

Signed print

23.05.2012

Issues number

2012 - № 2 (9)

Page

111-118

Type of articles

Наукова стаття

Code UDK

65.01

ISSN print

2218-8010

Abstract

Розкрито зміст корпоративної соціальної відповідальності та головні напрями її державно-правового регулювання. Проаналізовано форми та наслідки стандартизації в цій сфері. Обґрунтовано рекомендації з підвищення соціальної відповідальності українських підприємств.

Keywords

Соціальна відповідальність, персонал, суспільство, закон, регулювання, імідж, лояльність.

Рецензент

Зовнішній рецензент

Article in PDF

2 111-118

Bibliography

1. Євтушенко В. А. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу як засіб підвищення конкурентоспроможності українських підприємств / В. А. Євтушенко // Стратегія розвитку України у глобальному середовищі : матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф., 17–19.11.2010 р. — Сімферополь : ВіТроПринт, 2010. — С. 156–158.
2. Концепція національної стратегії соціальної відповідальності бізнесу в Україні [Електронний ресурс] / Проект Концепції національної стратегії соціальної відповідальності бізнесу в Україні. — 2011. — Режим доступу: http://www.iib.com.ua/mib_data/loads/news/2011/08/draft_csr_concept_ukr.doc

Code DOI

Цей запис також доступний на: Англійська, Російська

16.03.2012