ПРОБЛЕМИ ЗАКОНОДАВЧОГО РЕГУЛЮВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ |
|||||
Автор |
Шевченко Тетяна Петрівна, аспірант, Харків, пл. Свободи, 4 |
||||
В рубрицi |
Економічна теорія права; | ||||
Signed print |
23.05.2012 | Issues number |
2012 - № 2 (9) | Page |
111-118 |
Type of articles |
Наукова стаття | Code UDK |
65.01 | ISSN print |
2218-8010 |
Abstract |
Розкрито зміст корпоративної соціальної відповідальності та головні напрями її державно-правового регулювання. Проаналізовано форми та наслідки стандартизації в цій сфері. Обґрунтовано рекомендації з підвищення соціальної відповідальності українських підприємств. | ||||
Keywords |
Соціальна відповідальність, персонал, суспільство, закон, регулювання, імідж, лояльність. | ||||
Рецензент |
|||||
Зовнішній рецензент |
|||||
Article in PDF |
2 111-118 | ||||
Bibliography |
1. Євтушенко В. А. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу як засіб підвищення конкурентоспроможності українських підприємств / В. А. Євтушенко // Стратегія розвитку України у глобальному середовищі : матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф., 17–19.11.2010 р. — Сімферополь : ВіТроПринт, 2010. — С. 156–158. 2. Концепція національної стратегії соціальної відповідальності бізнесу в Україні [Електронний ресурс] / Проект Концепції національної стратегії соціальної відповідальності бізнесу в Україні. — 2011. — Режим доступу: http://www.iib.com.ua/mib_data/loads/news/2011/08/draft_csr_concept_ukr.doc |
||||
Code DOI |
Цей запис також доступний на: Англійська, Російська
16.03.2012