ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ

Автор

, доктор економічних наук, професор, Харків, Пушкінська, 77

В рубрицi

Економічна теорія права;

Signed print

21.03.2014

Issues number

2014 - № 2 (17)

Page

127-138

Type of articles

Наукова стаття

Code UDK

368:339

ISSN print

2218-8010

Abstract

Встановлено природу категорії потреби для дослідження системи переваг споживачів та їх вимог до асортименту і якості страхових послуг. Уточнено зміст страхування як механізму управління ризиком, що включає сукупність форм і методів формування цільових коштів і їх використання на відшкодування збитків за різних непередбачених несприятливих явищ
(ризиків), а також на надання допомоги громадянам при настанні певних подій у їх житті.

Keywords

Потреба, ризик, страхування, страхова послуга.

Рецензент

Зовнішній рецензент

Article in PDF

2 127-138

Bibliography

1. Клапків М. С. Страхування фінансових ризиків : монографія / М. С. Клапків. — Т. : Екон. думка : Карт-бланш, 2002. — 571 с.
2. Оценка последствий чрезвычайных ситуаций / Г. Л . Кофф, А. А. Гусев, С. Н. Козьменко, Ю. Л . Воробьев. — М. : РЭФИ А, 1996. — 364 с.
3. Дорогунцов С. Ризик надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру / С. Дорогунцов, О. Б утрим // Економіка України. — 2001. — № 4. — С. 68–73.
4. Шевченко Л . С. Соціальні ризики та соціальна безпека праці : монографія / Л. С. Ш евченко. — Х. : Право, 2009. — 280 с.
5. Гранатуров В. М. Ризики підприємницької діяльності: проблеми аналізу / В. М. Гранатуров, О. Б . Ш евчук. — К. : Зв’язок, 2000. — 152 с.
6. Коломієць Г. М. Спряження невизначеності господарських систем та їх реформування : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.01.01 / Г. М. Коломієць ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. — Х., 2004. — 36 с.
7. Вітлінський В. В. Ризикологія в економіці та підприємництво : монографія / В. В. Вітлінський, Г. І . Великоіваненко. — К. : КНЕУ, 2004. — 480 с.
8. Натхов Т. Риск и неопределенность экономической среды как системные факторы страхования [Электронный ресурс] / Т. Натхов // Страховое Ревю. — 2005. — № 5. — Режим доступа: http://inrevu.ru/FAVORIT/theory_analysis/05_05-2.htm.
9. Бланк И . А. Управление финансовыми рисками / И. А. Б ланк. — М. : Ника-Центр, 2005. — 600 с.
10. Зубец А. Н. Страховой маркетинг : практ. пособие / А. Н. Зубец. — М. : Анкил, 1998. — 336 с.
11. Юлдашев Р . Клиентская база страховой компании: свойства и инструменты формирования / Р. Юлдашев, Д. Ш аплыко // Страховое дело. — 2000. — № 2. —С. 30–36.

Code DOI

Цей запис також доступний на: Англійська, Російська

10.03.2014